Dagens Puss går till.. dam da da daaaaaam :

Insåg att det var ett tag sedan jag la upp en bild på mig själv så här har ni. Kan erkänna att det är roligare att läsa en blogg om Bloggaren visar sig lite då och då:) Imorgon Jobbar jag vid 14, ska hinna med att lägga in lite bilder från Iphonen då och se om jag hittar min Kamera också, kan finnas roliga bilder på den!

Nu ska jag skriva vidare på en ny låt som har en helt ny genre för mig! När det gäller att kompa och skriva förståss;)
Här har ni
Känns som att detta är L i t e versionen av Johanna Hjälms Evil Eye;)
Finn ett fel med bilden? Ser ut som om jag själv klippt min "lugg" skit fult..

Dagens PUSS går till Måns Zelmerlöw bara för att jag är i en M-å-n-s- -p-e-r-i-o-d- -n-u

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha min evileye is thaaa shit! Går hem varje gång :) Och wiie du kommer också på lördag! :) SES DÅ! <3

2010-02-23 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0