Diva-is-a-femaleversion-of-a-huzzla

Så då är man hemma från en fika med Mathias och Vincent och En solning rikare och lite fattigare i plånboken... Allt har sitt pris!
Imorgon blir det jobb från 7 till 18 PUUH vad lång dag men klirr;)
'
'
Måste säga att jag läste en väldigt rolig dikt igår och det blev helt enkelt ett måste att dela med mig utav den
:

A Poem

Duschen och jag har en hemlighet
Duschen och jag vet vad ingen annan vet

Duschen är en äkta vän
Om min dag har varit kass har duschen de på känn

Då finns duschen för att dölja mången tår
För duschen vet att med tiden läker alla sår

Min dusch har sett mina brister och skavanker
och duschen vet att jag inte är direkt slanker

Det är mycket sorg min dusch fått höra
Mycket mer än vad någon annan hade orkat göra

Å när jag av ren ilska gråter
Ser duschen till att jag förlåter

När man åkt på en rejäl fylla
Är en dusch något jag vill hylla

Men i min dusch finns inte bara sorgligheter
Min dusch är även fylld av härligheter

Jag måste duscha varje dag!
För det varma vattnet som rinner ner för kroppen är jag svag

Duschen har fått höra mången skratt
I min dusch har jag verkligen fått fnatt

I duschen är min sångröst hög och gäll
I duschen berömmer jag mig själv

Du är så söt, du är så rar
Jag är helt klart underbar!

I duschen har man insett att man är kär
Det är även en plats där man av sina misstag lär

Min dusch är nog det bästa jag kan få
Den ger mig kärlek från topp enda ner till varje tå

Duschen är verkligen det bästa jag har
Min dusch kommer alltid finnas kvar

När kärlek sviker och vänner går
Då är det duschen som består

Men min dusch är inte för mig bara
I min dusch får alla vara

I duschen får jag veta vad mina känslor är
och vad det som kallas kärlek innebär

Fast min dag är den andra lik
Är det i min dusch som jag finner romantik

Du kan få tycka att detta är trams
men det rör mig ingenstans

För min dusch är värd mer än vad kärlek heter
Min dusch är fylld med hemligheter


"Min bäste vän" Johanna Hjälm

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Jaa!!! eller hur!! tråkigt att han måste vara upptagen, hellre att han är singel så att man kan tråna lite haha :)



Tack detsamma!

2010-02-24 @ 12:09:41
URL: http://feer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det va ju min dikt :D

2010-02-28 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0