I LIKE THE WAY YOU MOVE

  • Hej Sweethwearts!


    Fy vilken helg det har blivit! Fattar inte hur jag ska orka natt passet ikväll....


    I fredags Var det sååå jäävla strulig dag,

    Mina löner kom inte in på mitt konto och jag fick flänga fram och tillbaka till banken...

  • Mitt USB gick i sönder till internet så jag fick fixa det.
  • Jag fick en räkning som inte matchade mitt avtal fick fixas i Höör
  • Jag Bustade en bedrägare
  • Jag Bokade och betalade Audition i London
  • Jag hittade en ny lägenhet i London
  • Jag städade hela mammas och pappas våning för att vara snäll
  • Det blev bestämt utgång spontant
  • Jag drog med Emilie
  • Vi tog taxi som gav oss Rabatt
  • Vi drog hem till Malin i Lund
  • Vi åkte till Malmö
  • Vi Dansade
  • Vi sjöng karaoke
  • Malin bjöd på tequila
  • Hela kvällen
  • Vi flängde mellan olika ställen
  • insåg att Crown är ett fjortis ställe
  • Där blev det dimmigt
  • Hemma halv 05


  • Lördag

    Jag vaknade först av alla...
  • Jag och Emilie stack till Malmö
  • Vi kom hem halv 18
  • Jag tog en efterlängtad dusch
  • Åkte taxi till Hörby
  • Träffade Molle Johanna Emma Carro och Therese
  • hade en mysig nykter kväll (dem var inte nyktra dock..)
  • Åkte till Johanna vid 01
  • Ställde väckarklocka som aldrig ringde

Söndag

  • Vaknade 08.37 bussen gick 08.46
  • SPRANG
  • Hann precis Bussen
  • Jobba 09.30 - 14.00
  • Handla?
  • Sola
  • Hem
  • Sova
  • Jobba natt pass 21 - 03


Imorgon blir det Jobb igen vid 14... sedan är jag ledig!!!

Kommer ett roligare inlägg med bilder från igår när jag sitter på tåget!

PUSS PÅ ER

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0