Jag är Tjuven

USCH vet ni vad! Jag kom på nu precis, att JAG SNODDE EN SNODD IGÅR!



på åhlens, vi kollade lite och jag hittade ett hårband som jag skulle köpa, jag gick runt med det så länge i ghanden att jag helt glömde bort att jag hade den! När jag och Joji gått några meter utanför och en bra bit bort så såg  jag att jag höll den i handen!




GUD JOJI??!? JAG SNODDE DENNA!!!!





jag tittade bak eftersom det var vakter i hela butiken och SÅKLART såg dem att jag höll i den, men eftersom jag inte hade avsikt att ta den så misstänkte dem nmig säkert inte! USCH jag mådde så dåligt efteråt! Den kostade ju bara 12.50! så vad skulle jag sno en sånn för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0