Kirstie Allen

Har ni hört om Kirstie Allen? Skit Cool brud som ofta gästat Oprah!
Såg på det nu och hon var med, Hon är en ÄKTA jojo bantare och snart ska ni få se!
Hon är en av de roligaste människorna jag sett och jag tror säkert hon är en fröjd att prata med!
Jag tycker hon är otroligt vacker, ja när hon fixat sig;) men hennes personlighet gör henne helt outstanding!
nu ska hon tydligen ha en egen show som ska följa henne i 6 månader. Hennes livsstil och mat vanor ska vara mittpunkten i Showen och De ska följa henne när hon går ner 35 kg!!! inte illa! Detta ska ske nu i sommar! Ska bli riktigt kul och se,
Bilden som jag visar visar henne i olika perioder.
Hennes problem med mat började när hon slutade att ta droger 1979 och då fick ett nytt beroende,
MAT
illa. men Kul o se att hon kan skratta åt det själv!!!
Men kolla så snygg hon är som Smal!!!
VART TOG ALLT SKINN VÄGEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0