Location London

Sovmorgon kan man kalla det..
Iväg vid 15.30 mot Körskolan..
Fick hoppa in o jobba ikväll klockan 21 - 03..
Hur ska jag kunna stadga mig? vanliga rutiner? de kommer inte o funka... Har varit här i 1 månad och 10 dagar och jag planerar redan vart det bär av näst.. visst det var planerat sen innan, men trodde jag skulle vilja stanna ett tag först..
Har varit inne på UCAS och gjort en ansökan nu.. ska söka bidrag och international help for EU students fees, så kanske man kan få lite hjälp på traven! som det ser ut nu så söker jag bara En skola, men hittar jag fler så visst!
Nu har jag inte jobbat i Malmö sen Söndags så snart känner jag en längtan dit! Att få shoppa lite efteråt är aldrig fel;) Nu står ett par Jeans på listan! kanske en snygg T-shirt hade varit bra också!
Ledig imorgon och sedan helgen är Mobilia planerad!
Check out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0