Make it brake it - but do NOT Fake it

GODMORGON!


Låg uppe länge och kollade på Two and a half Men igår..



Glömde telefonen nere så viste inte vad klockan var  när jag gick upp..




TJUGO I TRE?!


HERREGUD




jaja Får bli snabba ryck till gymmet solariumet och affären senare!

Jag ska nämligen laga minnies recept på fläskytterfilé!






Lyssnade precis på en studerande på Vocal collaget som jag vill börja på och hon var skit grym!


Det bästa med den skolan det är att man lär sig skapa musik också! både not mässigt och i Musik program!

Producera och Mixa fram! SKITKUL!

SÅ nu är jag såå himla taggad!


Vad jag är mindre taggad på är att hitta ett lagom fint boende... London liknar ju ett råtthål...


What to you...


nu måste jag gå upp!


KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0