Man går runt dyrare än vad man tror...

för väldigt väldigt längesen, när jag gick på DansoMusikal så satt jag och Emilie och väntade på tåget, av någon anledning så började vi räkna ut värdet av vad vi hade på oss... ni vet, Jacka x, Byxor x, osv. och detta kom jag o tänka på när jag gick hem från jobbet 03.00 igår natt.. jag tänkte, att om någon skulle råna mig, så skulle det vara som att vinna på lotto! för ingen går 03.00 på natten i ormanäs med följande i värde, kläder och saker i väska:

  • En Mac Book Pro värde 14 000
  • Dator väska värde 400
  • En Iphone 3gs Värde 7 000
  • Plånbok med 3 000 kontant
  • Kamera 2 000
  • Parfume 500
  • Väska 500
  • Hus och Jobb nycklar
  • Trådlöst internet 200  månaden
  • Tröja 500
  • Tights 200
  • Adidas mjukis 500
  • Jacka 1000
  • Vantar 500
  • Halsduk 300kr
  • Mössa 200kr




Härligt o plundra eller? Räknat ut totalvärde?  så JA väskan fick stanna hemma idag när det var dax för jobb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0