MARK - yeaah! ING -YEAAAH! BIRD - YEEEAAAHH

Igår blev en ganska lugn dag, hängde i Minnies Lilla förortsstad...
Sedan handlade vi fläskfilé och ostar till kvällen!
Minnie lagade en god middag och vi kunde inte ens stoppa i oss ostar på hela kvällen!
Så gissa vad jag sitter med på tåget påväg hem?
JO OST O KEX!
Sitter o lyxar till det litegrann;)
Imorse blev jag väckt av RASMUS!
haha såg bara ett +413 nr och trodde direkt att det gällde JObb!
FAN! tänkte jag...
MEN ICKE!
Så nu ska jag hem och sedan till Rasmus för middag och sedan till lund på Tusen och en natt föreställning!
YES INDEED.

Blir stressigt som fan nu, men de ska klaras;)
Bara så ni vet så har jag haft något i ögat sedan jag lämnade Minnie och de e SKIT STÖRITG
KISSI e jag också, deras Toa fungerade ju inte?!?! POTTI?
HELL NO! om de e nån anledning till varför jag inte campar så e de hygien problemen! Så potti potti går fet bort! Har suttit och hållt mig och undrar varför jag inte gå på tågets toa o kissar?
Orkar inte;)
Hejdå
BTW
Marc Jacobs modevisning var SÅÅÅÅÅÅ stulen av Lady GaGas stil!
Shame on you MARC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0