One Minute on my lips - Forever on my hips!

Yes! precis så är det!
Jag och kvinnan till Höger har en del gemensamt
  • Färgen Rosa
  • Bränna
  • Brunhåriga
  • Dubbelhaka
  • Mat
Skillnaden kanske är att hon fått Liiiiiite för mycket av det goda och lite mindre av de sunda förnuftet!
ÄR DETTA JAG OM 10 ÅR?!
JAG VILL INTE!
Det måste bli ordning nu! Imorgon bär det av mot apoteket och affären för inhandling av inspiration...
Den har man tappat nu i detta Jävla väder..
En solning får bli på schemat också! En bränna hjälper en verkligen att komma igång med sommaren!
sen är det ju faktiskt en fördel o se bra ut på Auditionen också!
Projekt GET-OFF-ME startar nu! får se hur länge det räcker...
Tabletterna jag fick av Minnie verkar inte göra någon skillnad.. GARH blir så arg!
Nu tar vi saken i egna händer och börjar Gymma på heltid imorgon!
Okej, riktigt såhär långt ska jag inte gå.. men om vi siktar på detta så kanske det blir hälften.. då är jag ju på en Hell of a good nivå;D

Kommentarer
Postat av: molle

jag saknar dig och vill inte att du ska åka!

2010-02-12 @ 14:13:39
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-02-12 @ 14:21:27
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0