SATC

Ligger i sängen och kollar efter hotell i NYC.. Men vem vill dela med 9 andra? Huh inte jag iallafall! Jag vill kunna lämna mina saker på hotellet medans jag handlar!
Får väl bo hos min faster några dagar på Manhattan och Sif någon dag och Sedan dela rum med Carro;);) en helg;)
Hoppas Du kan komma o träffa mig!
Jag har redan lagt undan pengarna till Resan men shopping pengar och de ska ju blomma upp!
Jag får helt enkelt hoppas på MYCKET jobb i Mars och April!
Imorgon blir det mera Gym och Solarium och en promenad med mamma!
Inget festande eller föreställning i morgon inplanerat änsål'nge...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ofta man måste dela med 9 andra :O konstigt..

2010-02-19 @ 01:13:36
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0