Shoes keeps me going

Yes it Does! Stack in till Lund idag och gjorde en Syn undersökning för att få ta körkort!

90%Syn och små brytningsfel, Sa F när det var ex. P och C när det var O. Så inga glasögon för mig inte=)
'
'
Sedan blev det ett par ROSA Pumps rikare och givetvis LEMON Body Lotion och Shower Gel!

När vi sedan stack till NOVA (Louise och jag) så hittade jag mina AUDITION skor!!! Gissa om jag blev glad?!
'
'
Ja man skulle kunna tro att jag fått lön, men så var icke fallet...
'
Jag hade nämnligen inte aktiverat mitt Svenska kort och den andra lönen kommer i morgon!
'
'
Får hoppas att båda kommer i morgon isåfall... Urk måste betala Lägenheten och Auditionen imorgon och räkningar.. Puh...=(

'
Åkte in och Aktivera kortet och Gymma en timme.

Nu bär det av mot ovanvåningen för ett avslappande Yoga pass!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0