Sing

Vaknade av ett samtal från Jobbet i Malmö. UPS, var visst så att jag skulle jobba idag? Men jag hade bokat in jobb i Höör. Hon antog att jag inte visste eftersom hon glömt o skicka Schemat i rätt format till mig... Som tur är löste dem det.
Sedan ringer dem vid 1 och säger från jobbet i höör att jag inte behöver jobba men såklart har lön hela dan! Hade inte haft något emot att jobba idag eftersom jag var börberedd men jag antar att jag kan jobba på studion och preparera audition istället!
Sedan ringer Höör igen och jag ska jobba i natt igen :) DUBBELT upp precis planerat egentligen;)
Mathias ringde vid 12 och vi har BOKAT AUDITION!
lite ändrigar pga Audition tid, vi åker Torsdagen 25 Mars och kommer hem 1 April istället!
Snart ska jag ringa till dem i London och Betala in Auditionen.. det är ju inte gratis ni vet...
Sedan blir det att boka flyget till London. Vi åker till Göteborg först=) GUD NU ÄR JAG SÅ TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0