Spruta? = LURAD

Svin-influensan = Bluff?


Ja så skriver iallafall Aftonbladet.. Jag vet inte, dem syftar på det.. Tycker att många tog vaccination mot den lite för att det var en innegrej.. De som först och främst var i riskzon för smittning, Fine.. och de som de rörde sig mest om var ju dem som hade allergier och mycket känsliga och dåligt immunförsvar.. sen att hela svenska folket sprang till doktorn är väl inte så konstigt?


En femtedel av Sverige är ju sjukskrivna och de andra ville väl ha en day off från jobbet? Sedan var det ju stor risk att man blev halv sjuk efter spurtan och hur smart var inte det att utnyttja?





Nej, kanske inte alla faller i denna grupp som jag nu talar om, men alla dem som satt hemma och inte hade jobb.. Varför ta sprutan? Man löpte lika stor risk och STÖRRE att bli sjuk efter man tagit den... AJA

Pratade med M. innan och HELT PLÖTSLIGT så bestämde vi att jag ska upp imorgon! Vad dagen erbjuder får vi se.. de ska jag klura på till imorgon.. blir väl Halmstad? Shopping:D?
En liten kvällsbild

Kommentarer
Postat av: Frida

Du och Jackie Ferm är as lika!! både utséende (lite) och Sättet! såg din blogg på förstasidan här på blogg! Senast uppd du vet! Tur de, nu ska jag följa denna! <3

2010-02-15 @ 00:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0