Tack för idag

Hehe ja där ser man, Svar på tal från Fröken Monroe, de hade jag inte förväntat mig.. Jaja, vill hon försvara sig får hon göra det,
"Jag är ingen C kändis utan Ö kändis"
Känns som det kan kvitta? Tror hon syftar på sitt synsett på de hela medans jag faktiskt menar realistiskt - generelt en C kändis.. Om jag ska förtydliga mig så är det "En offentlig person som halkat in i en publik värld av ren slump och gör allt för att hålla sig på toppen genom att skvallra om andra eller provocera"
Ser att ni varit aktiva här idag, lite skillnad från mig då..
Ja nu känner jag mig proppfull, både på perlane och på mat!
Blev fika med Joanna på Espresso house och sedan mot Dalhems träning där jag SAKNADE HONKEN! nostalgi att åka förbi alla hus på väg till söderkulla, var ju trotts allt lite mer än 2 år sedan jag var aktiv på den vägen!!!
Sedan åkte vi hemmåt och käka, sitter just nu som två data nördar och klamrar på tangenterna...
Imorgon blir det SOVMORGON och upp och gå på stan, sedan blir det vidare till jobb och hem vid 21!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0