I want to be in America - Trivs mycket bra i America

Jag vet inte vad som är bättre...


... Regelbundet o Korta - eller Oregelbundet och långa..



Och nej, Jag pratar inte om mens utan om mina inlägg...


Som ni märkt så kommer de ibland 3 om dagen eller inget på fler dagar.. Det innebär inte att det händer mindre i mitt liv eller att jag inte har något att skriva om för det har jag! MASSOR! så mycket att jag inte ens vet hur jag ska förkorta allt!



Denna veckan har inneburit Jobb, så som alla andra veckor! Just nu har jag en ofantlig längtan till New York.. Jag förstår det inte... Jag sitter i timmar och letar efter en anledning o sticka dit! Men att åka och inte jobba känns meningslös och slöseri med både tid och pengar! så antingen ska det vara en skola eller bara en kort shoppning tur i 2 veckor..Dit ska jag iallafall innan hösten börjar!




Fick ett medelande från en Tjej som jag träffade när jag gick på Halloween festen;) ni minns kanske? Sif! Hon bor just nu på Island men är född och uppvuxen i NY.

Det gick tillochmed så långt att jag låg och funderade på hur jag på smidigaste o billigast sätt ska få ett uppehålls tillstånd i landet, Då måste jag hitta någon som jag kan gifta mig med - och det är inte alltid lätt!


Jag har inga riktiga tillgångar som han kan komma åt men jag vill gärna inte skiljar´mig med massa lån från hans sida. Nej usch.. en bättre lösning får det nog bli! 
                                                                                                                                                                  
                                                 
                                                                                                                                                          


Man kan ju alltid delta i lotteriet. De där 50 000 gröna kort delas ut! Visst ljuset i tunneln är långt borta, men 50 000 sökande får faktiskt ett kort! Så varför inte? de kostar mig bara några minuter att klicka vidare..men det är inte förän i oktober som det äger rum...


                                                                                                                                                                 


Valentines day..
Ja den spenderar jag mycket ensam i Affären på Mobilia och sedan hemma hos M. för Jobb 2 idag.. så romantiskt ska jag ha det! Det enda manliga sällskap jag får är killen jag assisterar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0