Utkast: Feb. 20, 2010

Bidrag 1 Bjuder Alcazar på. Man förväntar sig ofta en show från trion. men ICKE.. Kändes som om han hade problem med Myggan i örat, som om han inte hörde sig själv.. Höll igen helt enkelt.. Synd.. Men klart de kommer gå vidare.. nivån är inte den hösta precis..
Bidrag nr 2 Har vi En kille som jag tidigare aldrig sett.. Ja VÄRDELÖS var han iallafall
Bidrag nr 3 Står Elin Lanto för! TACK O LOV LITE SERIÖS POP ROCK.. En grym latex dräckt hade hon på sig men Sången.. Ja Doctor give me  medicin? Skit dålig:/ Men även hon kommer ju gå vidare..
Bidrag nr 4 stod Talang "stjärnan" på.. tyckte han hade en bra talang men inte en talang som ska representera Sverige direkt... Låten låter som en midsommarlåt, början låter som början på en låt i Highschool musical..En dålig kopia på Ted Gärdestad..
Bidrag nr 5 En skönsjungande snubbe som inte har i Melodifestivalen överhuvudtaget o göra.. "sjunga för min son" "Sjunga för Sverige är det man gör om man ska villa Melodifestivalen... BU
Bidrag nr 6 presenteras av 4 91or?! Måste säga att jag hade höga förväntningar, Här är ju Sveriges framtida musiker.... När dem kom in med Varsit instrument också! MEN VAFAN. så fort hon sjöng den första raden.. NASALT?! OH VAD ARG JAG BLIR! inte bra nånstans.. när kommer darin?
Bidrag nr 7 DARIN! Höga förväntningar JA!  Har han inte blivit lite rund i ansiktet? lixom, Vuxen nu typ! tänk att han var 17 när han vann IDOL? sjukt! 5 år sen! Samma sak nu igen som med Andreas i Alcazar.. lite försiktigt som om de har teknik problem.. Nej Darin var den bästa sångaren men Låten kunde varit bättre än en Jag-sjunger-idols-final-låt... Den var inte alls bra! Men SÅKLART går han vidare till FINAL!
Bidrag 8 Vilken förväntan jag fick på dessa tjejer när han pratade om dem! VILKA SKÖNA BRUDAR! BRA SÅNGERSKA! Lätt den bästa låten! UTAN TVEKAN! men, skulle jag skicka dem till Oslo? Nah.. Kanske Hultsfred.. Men SJÄLVKLART EN FINALPLATS, efter dessa URDÅLIGA bidrag!

Final: Crucified barbara & Darin
Andra Chansen: Elin Lanto & Alcazar

Detta är bara mina åsikter



Christine som LisbetSalander är helt klockren!!!
Måns är väl bara för SNYGG i Sin SJUKT OTROLIGT GRYMT SNYGGA KOSTYM!!!
Dolph  Klockren!


Man blir ett Melodifestivalen offer som jag ikväll när alla kanaler klöddar! Ja de blir man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0