Dont Go With Flows

Hur ska jag hitta inspiration till detta inlägg?
MITT PROJEKT!
Har tagit en rivstart och allting är PRECIS som planerat, till och med Liite bättre!
I natt åkte Rasmus tillbaka till London, var sjukt mysigt o träffa honom och simon! Lägger upp bilder i morgon!
Farmor ska till New York i Juni, så de e frågan om jag ska åka ungefär samtidigt som henne?! Det hade ju varit skit bra!
Veckan består av JOBB, alla 7 dagarna!
Studion som jag har byggt där hemma har gått bra FÖRUTOM att jag inte kan installera Ljudkortet på min dator eftersom jag inte ännu fattat mig på Mac riktigt.. Det är när man ska använda USBn som den inte fattar att den ska öppna programmet och jag hittar det inget någonstans!!!! IRRITATION!
Jag kan inte glömma Måns Zelmerlöws Skjorta Kavaj och Fluga! SÅ förbannat snyggt! nu ska jag se om jag hittar en bild bara...
Nej hittade tyvärr ingen bra bild, Men hoppas på att han lägger upp en snart! Den här får duga!
Läste precis en del av hans blogg.. Flummig men vissa inlägg är så Svensson Roliga att man måste läsa!
Läs hans Blogg här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0