Bowla och Yoga

Morning Sweethearts!
Somnade vid 2 och upp och jobba vid 8!
Jag ville inte tro att klockan ringde vid 7!? Det kunde inte vara möjligt?!
Men jodå!
Har stryckit en hel låda med kläder och städat köket, lagat frukost till krabaterna och har precis tömt disken..
puh.. Vilken rivstart!
Nu ska jag sitta en liten stund...
Visst kan man se pigg ut en onsdagsmorgon vid halv 8;)
Snart blir det Spagetti och Köttfärs lagning och jag hade ÖNSKAT ATT JAG KUNDE ANDERS HJÄLMS GODA RECEPT PÅ KÖTTFÄRS! har aldrig smakat en så god som hans!
'
'
Efter lunch Sticker vi till Lucky Bowl och bowlar=) Det var ett tag sen! Och måste säga att det känns gött att få betalt för att bowla och bada!
'
'
Ikväll bär det av mot ett Yoga pass på In2, Drar med mig Mamma!
Ska sticka med Mamman som jag jobbar för och hon och mamma är "bästisar"...
'
MITT PROJEKT, eller ja, mitt ena projekt som jag startade i söndags har bara stigit och jag år SÅ exhalterad hela tiden!!!
Musik Projektet går sådär.. har inte spelat Piano på länge nu känner jag så jag får ta tag i det..
Men det är så mycket som ska hända nu!!!
LÖN IMORGON!
  • BOKA LONDON RESAN
  • BETALA LÄGENHETEN
  • BETALA RÄKNINGAR
  • VÄLJA AUDITION LÅT
  • BYGGA NAGLAR
  • BÄTTRA BRENNAN
  • TRÄFFA HÖRBY ÄLSKLINGAR
  • JOBBA
allt detta ska hinnas med innan veckan är slut och det är mycket när man jobbar 11 timmar om dagen nu..
Såhär grå är jag idag..

MISS YOU MALINPÅ! och du, jag ska inte åka, inte än;) <3

Kommentarer
Postat av: molle

den vackraste stunden i livet var den när du kom ! <3

2010-02-26 @ 16:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0