VA DÅ Marijuana?

Detta låter super fånigt, men

- Jag får rysningar när det kommer positiv energi från kunder!


Skit skumt! När kunder är tacksamma och pratsamma så ryser det på min armar! och så blir man hwlt varm inombords!




Dagens vråltabbe:

Det kom in en kvinna i 55 års åldern,
"Har ni Maja-tvål?"
"Maja-tvål?"
sa jag och tänkte direkt på Marijuana... och vi har en produkt som är från HEMP plantan som mycket riktigt är känd som "Marijuana planta"
Jag mummlade lite och sträckte mig för o se mot Hemp hyllan och mummlade visst lite för högt:


"Maaarriiiiuuaaanaaa-tvååååål........................"


"Vi har Hempen fast inte i tvål"



Kvinnan stirrade på mig som om jag gjort narr utav henne! vilket inte alls var min mening!

"Förlåt, vad heter tvålen?"
"MAJA?"
"Jasså, nä tyvärr det har vi ingen"

SKÄÄÄÄMS PÅ MIG!!!!

Kommentarer
Postat av: Nilsjennifer

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-03-28 @ 08:14:51
URL: http://nilsjennifer.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0