Vecko yrsel..

Jävlar vilken jobbig vecka! om när jag sägger JOBBIG så menar jag det verkligen! Men såklart en händeserik och klirr i kassan, så JOBBigt får bli belöning den 25;)


Sitter just nu och jobbar de sista passet för denna veckan, kl är alldeles snart midnatt och då börjar vi nästa vecka med 3 timmars pass;)


Skulle lyckligtvis vara ledig HELA veckodagarna de två veckorna här framöver, men you know me...
När dem ringer och frågar så säger jag inte nej till jobb, vem vet, nästa månad kanske det inte blir något? så då hade jag gnagat sönder fingrarna av irritation om jag tackat nej till jobb!
Så nu har jag lagt till Morgondagen från 14 - 18 och Tisdag från 07 - 15, Torsdag Hela dagen i Malmö sedan är ju helgen redan bokad... Ja, ledighet är minsjäl underskattat och jag får väl njuta extra mycket den 27 Mars till 4 April då jag och Mattias åker och njuter i några dagar! Känns ju skönt o kunna spendera en del av lönen då också;)
Det kommer säkert mera jobb dyka upp denna vecka, så det är bara att njuta av att inte vara sjukskriven, arbetslös eller kriminell;) Kan dock lova att jag inte kommer jobba NATT till 03 och sedan gå upp 07 för att jobba igen ! Det var två gångs händelse som inte ska upprepas! Känner att påsarna under ögonen kommer växa fram och Joji tog del av min yrsel efter att ha varit upp i ca 40 timmar!!!
Ja Läpparna är inte lika svullna längre, ska lägga upp en bild på det snart!

Medlet blev ist Restylane Perlane, som håller längre än Restylane Lipp, Lipp ska inte klumpa sig lika mycket, men jag har inte fått några knölar! Masserade lite första timmarna men nu är det jämnt o fint;) Största skillnaden ör att läpparna är lite spänstigare och hårdare! Det som var ABSOLUT värst var att hon satte lite i nedre läppen och där var ingen bedövning så det SVED UTA HELVETE!
Nej, dags för mer jobb!
Buenos notches citas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0