15.00?!

Tittade just på klockan och insåg att den var 15.00! Herregud jag ligger på soffan med datorn i knäet och kollar på Extreme Makeover. man fäller en tår varje gång, so america!
När jag anläde på Facebook så fick jag mig en avundsjuks Chock!
En gammal räv till mig, befinner sig  nämligen i Australien?!?! Efter en månad på Dubai vill säga..
OOOH jag vill också resaa NUUUU!
Hade en snabb chaat with my LOVE Elisabeth<3
O hon triggade upp mig att vilja åka iväg till bland annat
Santa Barbra, Australien, Florida och Thailand!
Jag har redan bestämt att blir det inte skola i höst så blir det något av dessa resemål!
Någon som känner sig manad att Joina?
Om jag verkligen tröttnar på Sveriges möjligheter och kommer in på skolan så blir det väl resa innan sommaren!!!!
JA JA JA jag vet jag skulle träna idag, ringa MAlin och det.. men vat jag kom på är att jag faktiskt är sjuk:S sånt förtränger man om man itnte ligger sängbunden och kräks.. jag hade planerat att köpa handbollsskor och allt idag, men sedan insg jag, att
Jag dricker in honungs vatten och vanar 6 på morgonen för att jag är frisk....
Så CARRO, be patient;) JAG KOMMER JAG LOVAR!
Ikväll är det Jobb,eller ikväll. ja inatt. från 21.00 - 03.00...
imorgon är det sjukhuset klockan 10.30 och resten av dagen är i fria händer förutom 21 - 03 igen!
en bild, bara för att bryta upp texten lite hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0