C-G

När vi tänker Carolina Gynnig så tänker man
  • Frispråkig
  • Rolig
  • Framgång
  • TV
  • SNYGG
Visst, men har ni läst hennes blogg? Måste nog vara bland de tråkigaste som finns... Har föresten folk glömt att hon blev känd igenom Big Brother? Det hade minsann jag! Och om någon skulle delta i B-B nu så skulle det vara SJUKT LÖJLIGT eller hur?
Nu verkar hon vara konstnär också. Hon är en riktigt rolig programledare och har skrivit egna böcker och försökt sig på musikbranchen, lanserat egen parfym och jag vet inte vad. Slutat äta har hon också gjort. Nej känns som att Carro börjar vända på den sista stenen, Jag menar, vad finns kvar? Ragga på kungen?
Tänkte i alla fall lägga upp två lite oglammiga bilder på henne från hennes egen blogg, kolla gärna in på den - jag hade faktiskt kunnat tänka mig att köpa en utav hennes tavlor! tror det ska vara www.gynning.com
Jag vet inte om jag är ensam om att tycka att det ser ut som om hennes läppar snart ska spricka?
Denna bilden är väl inte ful, men jag kan inte påstå att jag fortfarande tycker hon är en av Sveriges snyggaste kvinnor... Hon är så solbränd att det ser ut som att huden är spänd och kommer förmodligen att bli skrumpen om 10år... Sedan att ha kajal I ögonen tycker inte jag är snyggt om man inte har "Smoky eyes". men det är ju make up åsikten i mig;) ja, det kanske bara är jag som tycker, men det är ju min blogg så det spelar ju ingen roll;)
ps. det rosa läppstiftet är för ljust om man är så brun... så nu räcker det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0