Date over

Sitter på tåget hem från min dejt med Mathias!
blev en lång fika med massa skvaller!
Jag tog tåget och då tog Mathias emot sin andra dejt för kvällen;) hoho

På väg hem!
Kom o tänka på en sak...
Träffade på Christer, min gamla Ensamble lärare på espresso house.. Han har inte så goda minnen efter mig, kan tänka mig att han blev frustrerad på mig ett antal gånger.. och jag på honom.. Våra stilar krockar så otroligt mycket! Man ska ju försöka, anstränga sig och så, en belive me... I DID!
Vissa människor går helt enkelt inte ihop.. energierna klickar inte.. Det märks också på konversationerna..
när i stötte på honom och vi pratade lite så sa han efter ett tag
..."ja du ser så fräch ut!"

"va?"
"Ja du ser så... (vifta med armen) med den vita mössan o... rosa halsduk..."


Jag avbröt honom innan han skulle säga något mer.. situationen var redan tllräckligt pinsam...
Men visst han är en god människa, och han försöker, det märks...

Men fan, de blir bara fel!
Nu ska jag hem och fixa CVt och försöka nå Malin Pålsson;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0