Doder är cool

Fy vad dåligt update det är på mig .. USCH.. Sammanfattning sedan senaste inlägg... minns inte ens vad det handlar om.. Men en sammanfattning av dagen kan vi ha!
Började "dagen" med ett Nattpass till 03.00 Vid 11.00 sov jag fortfarande och telefonen ringde på nedervåningen,

Ella, låg över HELA min säng och jag funderade på att ta ett fotobevis men Kameran var no nearby the säng, så ni får helt enkelt föreställa er.... Jag hoppade i ett par mjukis och sprang ner och Svarade.

- Hej det är Helen. - Huh? Hej? - Jo, Pontus är sjuk så jag undrar om du kan jobba idag? I ett tappert försök försökte jag att ta bort min morgonröst, men vem klandrar någon som jobbat till 03 att fortfarnade sova vid 11? Inte jag iallafall.. Jo men visst kunde jag jobba!
Efter en Power dusch och en snabb frukost begav jag mig de hela 100 meterna för att jobba!
Vi lagade våfflor och korv. ingen härlig blandning, men såklart inte samtidigt! Våfflorna var väl inte så ätbara men det var ju hela grejen med att baka som var roligt ju=)

Vid 18.30 stack jag hem och kollade handboll.. Kollade faktiskt Halv åtta hos mig! Har ni sett det? Asså jag vet inte om jag tagit något slags vuxen steg men jag tyckte faktiskt det var SKITKUL! speciellt eftersom snubben som lagade mat var en ung 22åring som skulle bevisa att det inte bara är hemmafruar och kockar som är bra.. I guess he proved HIM SELF WRONG!


hahahah ni skulle sett! efter att en annan misslyckats med Bearnaes såsen så skulle han väll flasha lite hur man gör.. Så här började kattastrofen:

*Han lagade såsen för tidigt så den särade på sig (smöret o de) *Gästerna fick vänta skit länge innan dem fick någon mat *Brandlarmet gick igång *Efterrätten brändes fast i pannan så det såg ut som barnmat *När han tappert erbjöd dem någon gammal vinsort (tror jag det var) så fick ha inte upp korken - sedan bröt han den xD

Kan ni tänka er en mer misslyckad halv åtta hos mig kväll? Jag och mamma skrattade så vi nästan dog här i soffan!

Sedan var det Polen matchen. Vad håller Sverige på med? Asså, att missa frilägen och ta på sig 2 minutare, så vinner man inga matcher!

En spelare som jag ALLTID stört mig på, och inte bara för hans utséende, det är Arrhenius.. Fan vad jag alltid tyckt han är dålig!!!! Han kommer in 1 minut och åker ut på 2minutare..OOOORH !?!?

Kim får mycket ansvar, att han ska fixa när ingen annan gör något men vafan, ska EN spelare ta allt lass? Sen kan jag också tycka att han inte bidragit särskillt mycket när han skjutit 2 ggr på en hel match... Var inte han kapten? Spelar inte han ungefär 45 minuter? 2 skott? Komigen..

Carlén växer ju inte det minsta.. var inte han det nya stjärskottet? var då? i sin mammas rumpa? Han känns som en ungdoms spelare på plan, nervös och klumpig:s

Doder borde fått mer speltid mot Polen! Jag vet inte, var han skadad? Han fick ju inte spela? och han gjorde ingen dålig match mot Slovenien...? IN med DODER!

Dan Boutler (hur nu det stavas) HUR GRYM ÄR INTE HAN? hade Sverige inte haft honom i mål så hade dem ju heller inte hängt i motståndarna...

Nej nog med åsikter. dags o sova!!! LOTS OF LOVE/ Ly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0