Ella Ella YE ye

Kan väl gissa att ungefär 1 procent av alla som läst föregående inlägg verklige läst hela xD Idag blir det kort... Ledig idag, åkte in till Höör och köpte en ny säng till min love ELLA!

insåg ganska snabbt att en säng är inte billig... INTE EN HUND SÄNG HELLER! 1000 KRonor!! Usch ja! Men hon får ju bara en säng per 5te år så då kan det vara välspenderade pengar! Jag valde inte den billigaste heller. Vem vill ligga i en hård platt säng? INGEN! så varför ska ens hund göra det då? Köpte Oxben till henne som hon nu ligger och gnager på!

/Applications/Bild 2010-01-21 kl. 17.09.jpg

efter lite städning intar jag nu en slutpossition vid tvn! Handboll på tv ikväll och jag och mamma är ensamma för pappa jobbar långt bort nu...


Är inte jag världens generösaste matte? De sa iaf Ella idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0