Emilie - Lund - Madeleine - Hörby - Höör

God middag alla sovare!

Jag och emsan vaknade på exakt samma tid som jag och minnie i går! 11.02!!!

skönt att vakna "tidigt", i alla fall innan 12 och känna att man har mer än en halv dag att ta sig igenom!


Vi låg dock och drog oss länge i sängen tills hennes far kom och hämtade henne vid 13...(a)


Dusch och ett tappert försök att städa rummet.. så man fick fixa sig lite hastigt innan det bar av mot lund..

vid 13.50 skulle mamma o pappa skjutsa in mig till höör city station och nu sitter jag på tåget..


det värsta är att madeleine kommer inte förän vid halv 4 till lund..... så det blir vänta för min del.. ta ut pengar o sånt får man kanske roa sig med..


Sedan bär det av mot vårt älskade hörby! ska försöka hinna se dam matchen om den inte kostar skjortan vill säga då är det faktiskt inte värt det....


Sedan hoppas jag på käk och sen hem för film mys.. eller en repris på tältnatten i 9an;)



nu saknar jag martin bara för vi träffade honom igår...! buhu





Jacka - feel free
Tröja - G T
Tights - Kiss
Skor - Ecco
Halsduk - Top Shop
Vantar - Skin house

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0