Epelepsi :(

Igår efter vi sett på The Boy in the striped pyjamas Som jag sagt att ALLA måste se;) Så började jag må skit konstigt, var helt varm, med 36.4 grader som jag inte vet vad det betyder och huvudvärk som heter duga! Jag som hade handlat värsta Ryggbiff o grejer som vi skulle ha till mat.. Men nej, jag gick upp och satte på lugn musik och somnade vid 19..30. 
Mitt i natten vaknade jag och var övertygad om att jag var försenad till jobbet! jag började ta på mig det första jag såg och sprang ner, kollade klockan och hon var lite över 01.00.. Jaja de va väl bara o somna om. Vid 04.00 så får min hund ett epelepsi anfall på golvet.. hon fick flera anfall ocg de tog inte slut förän vid 06.00. Skulle börja jobba vid 07.00 men dem ringde och sa att det inte behövde någon förän 10, sedan ringde dem och sa att det räckte med 13.00 sedan ringde dem och sa att de intte behövdes alls!
Som tur är så har jag ganska bra koll, och man får inte ändra schema mindre än två dagar innan så det betyder att man får lön fast man inte jobbar! Rättvist, med tanke på att jag TACKAT NEJ till jobbpå mobilia för detta!
Hade tänkt åka till malmö och lägga 0.5 igen men måste ha någon med mig, Molle följde med första gången!
Men det är så jävla halt och snöigt så de får vänta antar jag:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0