FÖRLÅT MIG

"Vi ses på tåget i morgonbitti" va de ja.. blev väl inte riktigt så... Glömde nämligen internetet hemma.. kan vara den äckliga protein drycken som mamma tvinga i mig.. eller så var det en tippad trög morgon bara..
Jobbade på Mobilia idag.. Rean startade och för alla dem som vill ha en billig Bodybutter kan nu köpa FEM olika sorter i TBS för 85 kr!!!
Däribland en av mina favoriter Alomond, en söt doft av mandlar och nötter.. mm..
sedan finns det
  • Blåbär
  • Brasiljanska nötter
  • Persika
  • Passionsfrukt
  • och såklart ALMOND°
Efter jobb stack jag till TBS i Lund och shoppade lite nya kläder och ett nagelack i mööörk lila!
Sedan åkte jag med mamma hem och skulle städa.. blev inte mycket utav det för MALIN Johannisson ringde 5 in efter hemkomst och vi pratade i över en timme!!!
Jesus vad tiden går när man pratar telefon;)
Hann med och fixa håret samtidigt;) I'm a girl you know me;)
Nu har mamma precis efter lite tvist och om och men kört mig till Stationen i höör och jag tog ett segt lila pågatåg mot Lund igen för att möta upp
M-B:)
Blir en dejt på Viggos härliga veranda med värme lampor och filtar;)
sedan kör vi hem till mig och vi spenderar en natt tillsammans;)
Redan? första dejten? kan man inte tro om mig...
Är väl framme om en 20 minuter.. vi har inte setts sedan jag åkte till island så det ska bli spännande:D:D:D<3
Måste påpeka att jag blev förvånad när jag tittade statistik idag:D trodde inte det skulle lyfta så högt redan =D
så jag kände mig samtidigt lite dålig att jag inte uppdaterat.. hade varit kul o veta vilka det är som läser.. vet ju några.. men det finns lite spöken som tittar förbi..
och apropå spöken.. det är då inte spöken bara på bloggen utan även i mitt HUS! uScH!
Känner obehagliga energier i huset nu för tiden igen:S BORT FRÅN MITT HUUUS!
nu ärvi i Eslöv...
oNe Luv / Ly<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0