Frukost tid

HEJ HALLÅ!
Nu sitter jag på grafitti och ska äta årets första lyx frukost..
måste vänta på att det ska bli klart eftersom klockan inte är mer än 10.58...
Har varit på jobbet nu och fixat med nyckel och diverse.. Gick inne på Mobilia och handlade
  • Vätskelossande piller typ
och sedan gick jag storgatan och inom Monky hur det nu stavas och handlade
  • En Tjocktröja med rosett på=)
Det är allt jag hunnit med denna vackra morgon och snart ska jag hitta Apple store och köpa lite prylar..
Sedan bär det av mot Entré och fixa naglar och sedan kanske inom en skivbutik..
Känns så himla konstigt att vara i Sverige igen.. särskillt när man inte bor i stan längre.. hade varit mindre skillnad att flytta till en storstad som Stockholm eller så. Förbindelserna på Island är lixom
Bo vid havet och se ut över havet från vardagsrummet - 10 min senare är jag i innerstan och på jobbet där det kryllar av folk...
Mina förbindelser här är
Hemma allt jag ser är träd och lite gräs - Sitta på tåget och se ännu fler träd - tills jag suttit på tåg i 30 min då ser jag stan.. sedan buss till jobbet 20 min till och sedan framme..
Någon som ser skillnad på livsstilen?
Jaja jag ska inte klaga, jag har två ben, en bra hjärna och ett friskt hjärta, så med de kan jag sitta en timme om dagen i ett tåg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0