Human Nature keeps me going

God morgon alla!
sitter på tåget på väg till malmö nu... en minst sagt trög morgon måste jag säga.
Tog med mig Äpplejuice:) eftersom jag inte kommer kunna gå någonstans förän vid 14.00 eftersom jag ska jobba ensam.....
Första riktigta dagen och dem låter mig vara själv:O:O
Ja, jag kan ju inte klaga på att dem inte litar på mig...
Killen som sitter typ mitt emot på andra sidan sitter och fotar med sin telefon HELA TIDEN! när han riktarden hitåt så får han en mördar blick haha;) INGA MORGON FOTOOOON!


Lite Human Nature susar i öronen, orkar inte höra på hans klickande längre..
Human nature är riktigt bra med MJ!
För att få igång morgonen blir det Don't stop til you get enought ;) lite sväng
Jobbar som tur det bara till 15.00 idag och i morgon:)
vad ska man göra resten av dagen då? får tänka på det ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0