I Miss Wendel

Glömde ju o ringa MAlin ikväll får ringa imorgon.. om jag vågar åka o träna.. kom ju på att jag inte har några handbollsskor längre :(
Du som kommenterade Piano inlägget. DU HETER CARRO WENDEL VA? använd ditt vackra namn så jag vet att du lever här<3
Saknar henne jättejättejätte otroligt mycket! När det var dags att skriva minnen, så bara bombades huvudet av gamla roliga minnen! otroligt vad vi hunnit göra på så kort tid. vi började inte umgås förän slutet av 1an xD
Hoppas du har det underbart min älskade brunett blondin!

och här är varför jag säger brunett/blondin....
Kvällen då det var lumpen tema.. jag och carro blev skitiga...
Den stora frågan?

Brunett eller Blondin gott folk;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0