iLOVEELiSA

Fredag: Skulle jobba till 14.00 och sedan dra till Lund för att kolla REA och hälsa på Elisabeth och de andra på LDMG! Slutade med att jag var framme på skolan vid halv 16 och skolan kändes mer eller mindre tom...

Hörde åtminstone en vacker röst vid namn JACK ABRAHAMS inne i sitt sångrum, (min gamla sånglärare) så det var värt väntan att få träffa honom... Knackade på hos JEANETTE ADNER, men hon hade tydligen gått he för dagen:(

När Jacks lektion var slut hade han inte tid o prata. GREAT. men jag fick springa med honom som en galning på skolan innan hans man hämtade upp honom.. Det var värt väntant!

Sedan skulle jag hälsa på MARTIN PALMQVIST men han hade lektion, pratade en del med Rektor INGRID och hon gick med mig till där dem hade PADDEDÖ ;)

Då när alla hopp var ute, och Mattias Reisdal och Elisa som jag sett fram emot att träffa förmodligen redan gått hem... SÅ stod Elisa där och hade Paddedö:D Gissa om glad jag blev!
efter skolan gick vi o åt på något tacco ställe och sedan begav ja mig till Höör för att för första gången se Lågans Herrar spela!

Där träffade jag min absoluta favorit Anders och satt med dem och kollade Matchen!

Efter ett tag när jag ganska tappert letade efter Molle eftersom jag skulle titta med henne så såg jag henna ingenstans och mycket väl gissat, så var hon inte där xD.. men hon kom in vid andra halvlek och jag fick träffa min skönhet iallafall!

Flera riktiga skönheter var där som Carro o Emma for samples;)

Lågan förlorade, och jag gick skjuts av Molle till Stationen för att åka vidare till Eslöv och träffa Emelie och Elisabeth!

Efter en väldigt skön och slapp förfest° så stack vi till B12 eller vad de hette, vid 12 tiden, ! Ganska trevligt° och ed 4 shots för 100 kr så var vi precis på rätt humör att falla för det!;)

Efter 5 shots, så misstänkte jag faktiskt att "shotsen" var utspäda med vatten eller något.. inte så konstigt när det är så pass billigt men bra var väl kanske det för var skulle kvällen annars sluta?

Kommentarer
Postat av: molledu är skönhet för mig!

2010-01-24 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0