Jobbjobbjobb

Ja då var man på väg till Höör igen.. jobbade bara 2 timmar på Mobilia ikväll...

Var ju på Anställnings intervju imorse och den gick bra. Anledningen till att jag fick jobbet är för att den familjen som jag ska vara hos "assistera" ville ha mig personligen eftersom de gärna ville ha någon dem kände och då kanske också litade på.




Arbetsgivaren gjorde väl lite klart för mig att hon egentligen inte ville anställa mig. Eller det lät iallafall så. Jag får absolut inte arbeta mer än de tider hon givit mig och dessutom så är jag bara vikarie istället för 70% som det pratades om först.




Anledningen till att det ändrades var för att hon som slutade skulle gå skolan men kom inte in. Och eftersom jag inte skrivit på papper och så så fick hon tillbaka sin tjänst. det gjorde mig till vikarie vilket blir att hoppa in enstaka gånger. Mamman sa att jag nog skulle få mycket tider eftersom de ofta sjukskriver sig "de andra assistenterna"


Men på arbetsgivaren lät det som om att jag måste ringa in till kommunen varje gång jag ska hoppa in om inte dem kallat mig.




Drygt på ett sätt för då får jag inget schema att gå efter utan det är spontant jobb lite hur som helst..





Därför sa jag nu på Mobilia att jag tar alla tider jag får och Gissa vad?



Jag ska få gå på en utbildning i köpenhamn om den nya ansikts serien! :D Älskar utbildnings dagar! det blir som en dag i skolan fast man lär sig bara intressanta saker!



Nog pratat om jobb!

på tåget






kommer in bilder från idag ikväll på Molle o Malin;)

Be patient;)

Kommentarer
Postat av: molle

du är vacker!

2010-01-13 @ 00:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0