Klockan är för mycket...

Okej det dröjde inte så länge tills nästa inlägg kom..




kom just från Duschen..

slog på vattnet.. och lätt det rinna medans jag tvättade bort mitt smink..

när jag väl ska hoppa in i den efterlängtade varma duschen så är den iskall!!?!?!


Det värsta som finns (när man förväntar sig en varm dusch) det är att den är KALL!?!


Slog på speeden på den och den ble  varm inom några minuter och gissa vad skönt det kändes!!!


När jag skulle lägga fram kläder inför morgondagen så insåg jag att jag har faktiskt inte packat upp allt.. det betyder att mina jobb kläder fortfarande är skrynkliga.... ooorh.. jaja


kom på en briljant idé innan jag stack ner och duscha!


Jag har ett el element precis bredvid sängen för att det ska bli extra varmt, då tänkte jag mig



att det kommer kännas svin kallt att komma ut från badrummet efter en dusch så jag slängde på täcket på elementet och GISSA OM DET ÄR VARMT OCH MYSIGT NU!!!


nu ska jag bara blåsa och borsta håret så jag inte somnar med det blött... har märkt att vatten skillanden på Sverige och Island är så stor att mitt hår blir som svinto.. för dem som inte vet vad det är så är det alltså inte sörskillt skönt.. men nu börjar det vänja sig med.. precis som jag..


Så, nu är det bara in med tandbleknings medlet i käften och dags att sova..


Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0