Lördagsyra

Hemma från hörby och ik lågan. ingen utveckling där faktiskt. och då pratar jag inte handbolls mässigt utan socialt och folk o relatoiner...
om jag ska vara ärlig så kände ag faktiskt av blickar och små prat som folk inte tror man ser, men det är få som vågar gå fram o hälsa och fråga vad dem egentligen undrar över...
ett steg bak i utvecklingen skulle jag vilja påstå..
Jag vill börja träna i Lågan igen, köra lite Blag, men från är om det är värt det...? kan folk hålla sina åsikter för sig själva och skippa skitsnacket.. det är lixom en energi i lågehallen som man bara känner igen;)
Men klart, människorna som inte är så är givetvis värda att träffa och det gör att man ger det en chans!
Nu sitter jag o Madde och kollar på PH efter vi kollat true blood;)
biträdet på ica var ju lagom trög.. eller ja så ska man inte säga men vi hade 5 minuter på oss att hinna med bussen och killen föres kort fungerade inte så dem gick till en annan kassa och sen funkad det inte och sedan sparade han kvittot, satte kundens prylar i påsen och egare kunde det inte gå...
sedan frågar han madde om hon höll i en katt när hon höll i mina vantar...? Speeec...
nej vi hörs imorgon!
Mors!

Kommentarer
Postat av: Asgeiringelin

Sehr schon, gut gemacht

2011-12-01 @ 08:24:24
URL: http://asgeiringelin.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0