Malin Pålsson<3

Skulle lägga in bilder igårkväll men jag var s trött att jag gick och la mig tidigt!

Otroooligt mysig dag med Molle<3 Hon fick hålla i min hand hela en halvtimme och jag fick krysta den då och då;)
This Cutie little love sitting on her little cute butt on E.House<3
Det gick super bra och vi satte oss på Espresso House i några timmar:)
Träffade på Malin på hennes jobb i Hörby:) Alltid lika kul o träffa henne!
Nu sitter jag med ankakäft och kollar tv=) Ska snart Jobba.
Har hittat en Iphone som jag ska köpa förmodligen efter helgen:):)
Ska Ringa MAlin ikväll o se om jag får komma o träna lite i Lågan imorgon:)

Kommentarer
Postat av: molle

love

2010-01-13 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0