Mr Soulfight

Ja man kan ju säga att knock on wood är karma...
Insåg när jag bytade tåg i Lund så bytte jag från ett tomt tåg till ett FULLT!
Så fullt att när någon skulle gå  förbi en så kändes det som en kroppsvisitering... JAG SKOJAR INTE!
Sitter faktiskt och skriver min första rapp låt xD haha tro det eller ej men jag fick faktiskt jätte mycket i huvudet inatt när jag skulle sova, men hade inget papper och penna nära till så jag sket i det.. Men nu försöker jag komma på för fulla muggar vad det var jag hade kommit på.. Det var en HEL vers, eller Ref.. beroende på hur de hade passat in! 
Utan att låta konstig, så fick jag faktiskt lite inspiration när jag äntligen fick plats på tåget, och kunde studera människor;) kan ge er ett smakprov å lite impro text som jag precis noterat ner;)
Här är en bit jag valt att expose a;)
Hey Mr Wrong guy, Slow guy - Soulfight  (spel)
You think you've got it figured out - think about - all our doubt - In You

Hey Mr Mad man - Sad man - Bad man
You think you've got it all right - Dead light - Soulfight - Thats you
De som är understruket är Beaten;) Sedan vill jag inte bolla ut för mycket redan.. Har redan råkat ut för att folk har STULIT texter:( Drygt när man ser det på internet..
Men låten ska handla om en gold digger som blir flippad utav en brud som råkar vara smartare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0