Music in my ears

Morgondagen är bokad även den nu.
Först blir det möte i Höör och sedan en Fika i Lund med Mattias.
Har kollat som en tok efter flyg! Vi ska ju åka utomands kring början av April!
Vart då? Ja, vi ska söka skolor och jag ska även kolla med jobb om det blir aktuellt!

Make me up before I go go



Men ja, Snart är det bänkning framför tvn som gäller! är ju LEDIG imorgon! Lediga dagar borde prisas!
Just nu så jag jag spelat lite piano för gamla vanors skull!
Måste hitta noter till mina auditions låtar nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nar du sager att du ska spala lite piano for gamla vanors skull sa blir jag helt fylld av saknad.. Tusan vad mysigt det var andan, bara hangde nastan varje kvall.. Forst gick ut och gick och sen kom hem och glodde film eller spelade piano eller hjalpte dig med dina sanger... Det var andan livet =)

2010-01-13 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0