My people

ÅÅÅÅ tråkiga snöväder! Nu har jag varit i Sverige i 14 dagar och längtar redan bort igen...
Det ända som håller mig kvar är givetvis mina Jobb!
Längtar till April då åker jag o Mattias till London en vecka!
Jag skulle komma o hälsa på dig här men helt plötsligt åkte jag till Island!
Dax o ta igen det i PÅSK!
Kollade massa sistaminuten resor precis ÅH jag vill utomlands! När Tim o Johanna ska till Egypten (fan för er) och jag ska sitta i tråkiga Sverige....... Buhu
Ska bli kul o träffa Rasmus I PÅSK:)<3
En bild på min absoluta favorit-Rasmus och Favorit-Elisabeth!
Hoppas vi ses vi veckan Elisa sweetheart!
Avslutar med en bild som lämnar läääängtan till värme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0