Pågatågs-stör

Började jobba 07.00 i morse och var klar vid 15.00! Då bar dert hemmåt att fixa till kläder till aftonen som spenderas i Halmstad och senare Laholm! MYYYS!
Sitter just nu på ett pågatåg som ni vet att jag hatar, alltså inte dem nya... Kvinnan snett mitt emot påpekar hur jag sitter... (!?!)
"Du är medveten om att du tar tre platser?"
Jag sneglade upp från datorn och såg att hon stirrade på mig, min fot, och min väska...
"....uuuhh...ja?"
Kvinnan stirrade ännu mer, hon kunde ju inte säga så mycket mer eller hur? så jag sa
"Det sitter 3 stycken i hela vagnen, om jag tar tre platser när det finns 50 lediga till så tror jag ingen väljer att sätta sig kloss intill mig...?"
Jag fattar inte, snacka om att folk ska låta saker och ting störa dem! unbeliveble!
Jag menar, det är ju faktiskt fredag?!

Kommentarer
Postat av: sanne

Haha jävla kärring :p lönt att klaga när där inte ens är mkt folk. :P <3

2010-01-30 @ 11:41:13
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0