Paranormal

Kvällen igår slutade vid 04. Det blev filmkväll hela kvällen och de handlades godis SOM INGEN SEN ÅT NÅGOT AV?! jaja, Wallander och Paranormal Activities. Vet inte om ni sett den sistnämnda men den ska tydligen vara filmad med en hemma kamera oc vara SKITLÄSKIG men hårdskinnnad som jag är så rörde inte jag en min och att sova ensam var inga problem..  Jag hade ju katterna;)
När jag skulle sova så blundade jag lite grann och märker att något sniffar mig i huvudet, När jag öppnade ögonen så sitter en katt och lufktar på mina ögonfransan...
Sitter i sängen och väntar på, ja jag vet inte vad... att frukosten plötsligt ska dyka upp? Sedan blir det väl morgondagens efterlevader och hemfärd för min del... jag ska ju se på Island - Frankrike hemma!
Hörs på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0