Rött kort ska dem ha

Klockan är 00.18 och mitt nattskift har passerat hälften! Nu återstår bara småsaker och sedan kan jag få krypa ner i min säng och sova så länge jag kan:)

Vad bär det av morgondagen?
Glömde förresten berätta om när vi var inne på B12. När vi gick från våra säten och kom tillbaka för att sätta oss så hade en snubbe (kompis till dem vi var med) Satt sig på min stol.
No big deal tänkte jag, säger bara till så flyttar han väl sig. Är det inte så gentlemän gör?
- Ursäkta, ..... jag satt där... :)?
Snubben titta sig omkring och viftade sedan ner mig för att säga något
- .... Jag flyttar mig inte om inte han flyttar sig...
Sa han, och ag kunde inte tro vad jag just hört!
Jag lyfte på ögonbrynen och tittade på honom som om han kanske snart skulle insé hur patetiskt det lät!
Men killen verkade inte fatta..
Jag tittade på honom och sa till honom
- Jag trodde du var en en gentleman... I Guess not.....
<br>Killen viste inte riktigt vad han skulle säga och bara tittade på Elisa som också gav honom är-du-dum-i-huvud-blick..
Sedan kom Jim, med ett fat av 8 stycken shots. Varsegoda damer, HUgg in! <br><br>
Han hade alltså köpt vars TVÅ shots till oss tjejer och sig. Nå, Eslöv hade då en gentleman att bjuda på!










Jag skickar detta röda kort till ALLA killar som inte vet hur man behandlar en tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0