S-O

Skönhets operationer - För ungefär 10 år sedan så var det 10 ggr färre som gjorde en Skönhets Operation. Idag är det för fan näsan var 5 tjej i åldrarna 18 - 30 om inte mer!
Hur sjukt är inte detta?

Hur kommer det bli om ytterligare 10 år?

Kommer alla vara klonade och redigerade innan de ens fötts?

Ja man kan ju speckulera.. vem är för och vem är emot?

varför ska man vara för och varför emot?
Jag känner ganska så, att om man inte står ut med sig själv, så tycker jag det är klart att man ska göra det för sin egen skull!
Men om man gör det för ex sin partners skull då är jag helt emot!
Man skulle kunna säga att jag är För alla som valt det själva, för sin egen skull!

Varför tar jag upp detta ämne?

min tur snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0