Saknar faktiskt iSland väldigt mycket

Long time NO see..
kan man väl säga nu.. Gissa hur mycket det hänt sedans sist..
för det första
  • ett nytt år har börjat..
två
  • Jag träffade Johanna, Molle, Carro, Emma mf
o sedan köpte jag en..
  • MAC BOOK PROOOO! shuhuuu! Köpte den på flyplatsen. Kan ju säga att han som jag handlade den utav var ganska chockad eftersom jag inte ser ut som en som ska köpa en dator kl halv sex på morgonen...
but i did..
  • Jag har fått två jobb.. som jag redan flashat här i bloggen, men det som jag trodde, var ju att det var två deltid/extra knäck... men så var icke fallet.. det visade sig vara en 100% och ett 30% jobb och det funkar ju inte riktigt när dem är 4 mil ifrån varandra.. så nu är bara frågan vilket man ska dumpa? eller ja, 100% låter ju lockande.. men jag har redan jobbat 150%  nu de senaste månaderna och känner att jag är värd att vila...
så ni får mer info senare i veckan om vilket jag väljer..
imorgon är min första dag på det ena jobbet.. dock bara genomgångar och öppning och stängnings saker, men eftersom jag ska öppna butiken själv i övermorgon så måste man ha bra genomgång först;)
borde gå och lägga mig men måste ta en varm dusch (eftersom huset är KALLT)
har kollat på lite olika sängar som lockar.. gud vad jag vill ha en ny säng nu...
upplägg för veckan
  • Onsdag - jobb + shopping och fika på stan med X;)
  • Torsdag - Jobb + Minnie Sleepover-ligga-vaken-hela-natten och middag i lund
  • Fredag - Åka med minnie och säga farväl;) och Sedan träffa MAdeleine Erneholm (som jag inte träffat på år och dar!!! OV 4 + Lågan 4 kan bli farligt;)
  • Lördag Madeleine Erneholm mys + Lågehallarna om det blir Tid
  • Söndag Lågehallarnas ungdomshandboll...
Någonstans därimellan ska en läppförstorings klinik besökas och lite shopping och kanske kolla Dam laget...
So long;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0