Scedual me

Hämtade posten imorse och det fanns givetvis RÄKNINGAR buhu och MITT KORT:D mitt Telenor kort har kommit så idag ska bli ägare till en IPHONE!

Kl 14 blir det jobb till 18
Sedan bir det Hörby att träffa Malin och därför kolla Dam B Lågan match för hon sitter funktis!
Har Ringt och bokat Läkartid på Tisdag!
Har gjort en otroligt fin hemmagjord kalender för Januari månad!
Räknade ut att jag jobbar ca 20 dagar och får lika mycket betalt som för ett heltids jobb på island.. om man räknar valuta kurs..
Trodde att nästa vecka skulle bli en ledig vecka men visade sig att jag har totalt 2 dagar ledigt... Ons och Lörd!
Nej nu är det Duschen so kallar. Jobb om 1.5 Timme;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0