Sjuk

Vaknade halv 8 och hostade sönder den ljuva morgonen.. hade ställt klockan på 09 och det var väl meningslöst eftersom pappa hämtat mig vidden tiden...
Kände mig så taskig att jag låg där och väckte malin så jag beställde skjuts hem..
Vid halv nio kom pappa och vi tog en runda på Luddans city store och handlade Honung och Citron, fick ju handla lite bullar när vi ändå var där!
Så nu sitter jag mätt efter en stadig frukost;)
  • Äpple Juice
  • Varmt vatten och Honung
  • Frullebulle med skinka o tomat
  • och ett stort grönt äpple!


Hur stadigt låter inte de?
Snart ska jag göra mig i ordning för Jobb.. Borde inte jobba idag, men känner att jag inte riktigt kan sjukanmäla mig så här dax... Lite  sent, eftersom dem också räknar med att jag ska vara ensam från 14 till 18....
Tacka att jag får skjuts fram och tillbaka iallafall
Mobilia here I come!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska absolut inte känna så, var mycket trevligt att ha dig här Lilja! Får vi se till att göra om. Ha nu en bra dag på jobbet och så hörs vi. Krya på dig <3

2010-01-16 @ 11:53:54
Postat av: Erlendlinea

Great site. Good info

2011-03-04 @ 08:12:07
URL: http://erlendlinea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0