Sonday for good

OOOH vilken Söndag!
Vaknade i morse och det kändes som om allt som en gång varit problem inte existerade mer
!
Kanske var Maddes förtjänst - att hon sov hos mig inatt:)
Guud vad roligt det var att träffa henne igen! Såå länge sen o yet, så märktes det inte på våra konversationer förutom att man fått nya spännande saker i livet och nya bekymmer;)

Vi stack ju somsagt till Lågehallen och kollade handboll! riktigt intressant var det att sitta i lågehallen igen.. Kändes som en gammal nostalgisk känsla som egentligen bara kändes helt fel..
Hade jag haft på mig låganmjukis brallor, stor t-shirt, håret upp satt i tofs med fläta och svetten rinnande på kinden så hade det nog känts bättre - och det kanske är det jag siktar på nu under dessa nya månader som kommer!
Sa farväl till Madde i höör och hoppas på att jag kan hälsa på henne i Helsingborg (där det händer en aningen fler saker än höör) så vi får ta igen lite då!
När jag kom hem så tog jag tag i städningen.. riktigt kul är det om man har lite bra musik igång och får dansa så fult man vill ENSAM!
Men icke länge blev det städning för då ringde min ELISABETH<3 gud i himlen vad jag saknat henne med!!! Vi pratade om ALLT o inget i e halvtimme innan det var dags för städning igen!
Har i princip bokat upp hela nästa vecka med!
Får kolla det närmre sen;)
bild från när vi åkte till Lund o träffa Martin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska komma till lågan! Kul o se dig i går, Din Love<3

2010-01-10 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0