SUCK FÖR BUSS

Sitter på bussen i Malmö.. nu har jag införskaffat mig en body till min Dator.. riktigt slimmad..
och sedan kunde jag inte låta bli att köpa den kompletta sex and the city boxen med alla serierna=D=D=D
Nu har jag med andra ord slösat massor av pengar, men det var saker som jag behövde och något jag förr eller senare ändå kommer att köpa..
Kom på att jag åkte förbi min station så då får jag sitta här i en halvtimme till... Suck.. jaja det ser ju inte ut som att jag har något bättre för miig ändå..
fick ett medelenade från min Sanne om att det är Jägers ikväll.. hade jag ingen aning om.. jaja får se om jag traskar dit eller om jag går upp med ett gott samvete på jobbet i morgon...
Hur ska jag göra naglarna? helfärgade eller fransk? glitter/glamour eller stilrent? hm, jag har ju en halvtimme på mig att tänka på det..
ciwici bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0