true blood - sovdags..

Ligger oväntat tidigt i sängen känner jag.. inte ofta jag går och lägger mig före 01 nu för tiden..
såg att sprängaren gick på tv ikväll. det bästa med dem är att man aldrig kommer ihåg vad som händer eftersom alla svenska filmer (krimminal) är lika dana... MEN DEM ÄR BRA!!
ska se ett avsnitt utav true blood nu.. det var ett tag sen nu;)
Hörde ni om 25åringen som troligen blev mördad i natt? Läskigt.. jag var ensam hemma igår och hade obehag hela kvällen.. gick o lade mig med alla lampor tända utom mitt sovrum och Ellisen fick sova i min säng.. Det är ju bara några 100 meter bort från mitt hus?! USCH
har inte så mycket att tillägga, mer än att jag börjar halv 09 i mrgon (!!) irriterande tidigt.. jaja...
HOPPASHOPPASHOPPAS minnie överväger att hälsa på mig i morgon kväll DET BEHÖVER JAG!!!
hörs på tåget imorgonbitti:D
buenos Notches citas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0